My Status

Updates:
♥ Assalamualaikum pembaca semua ;). ♥

Tuesday, December 6, 2011

GILA MAIN FACEBOOK?

Hari ney saya ada something new untuk korang semua *type dengan semangat yang berkobar2*

Jika kita bercerita tentang facebook memang semua orang tahu kan . comfirm 200% . Sampai budak sekolah rendah pon dah pandai main Facebook . Boleh dikatakan menjadi kewajipan semua orang ada facebook tanpa mengira umur . hik3 
 
Then,

Adakah anda addicted dengan FACEBOOK dan TWITTER ? Sering update status dan tweeting ? Sehari suntuk mengadap lappy online memanjang ? Jika ya jawapannya PIJAK SINI ini khas untuk anda 

No comments:

Post a Comment

TOLONG BERI IKAN SAYA MAKAN

TOLONG BERI HAMSTER SAYA MAKAN

TOLONG BERI TURTLE SAYA MAKAN

TOLONG BERI TREE FROG SAYA MAKAN

LAYAN STINGRAY

LAYAN PENGUINS

LAYAN NEWTON’S CRADLE

LAYAN BALL CLOCK

Copyright@Segalanya Hak Milik Kisah Syahirah